maanantai 25. marraskuuta 2013

Ensimmäinen potku

Taisin juuri tuntea ensimmäisen pienen potkun tuolla alavatsalla <3 Aiemmin oon tuntenu vain harvakseltaan pientä kuplimista, ja oon ollut aina hieman epävarma että onkohan kyse liikkeistä vai ei. Mutta tuo äskeinen ei kyllä voinut olla muuta kuin vauvan tönäisy :)

Tänään on rv 19+3. Enää vain muutamia päiviä puoliväliin, viikko seuraavaan neuvolaan ja kaksi viikkoa rakenneultraan.

Mulla on ollu nyt viikonloppuna taas tavallista enemmän vihlovia ja nipisteleviä kipuja alavatsalla ja jossain tuolla syvemmällä. Toivottavasti kyse ei ole tälläkään kertaa mistään vakavasta. Eilen kuuntelin dopplerilla vauvan sydänääniä eli ainakin siellä elossa ollaan. Ehkä tää on taas vain kohdun kasvukipuja, eikös se vauva kuitenkin kasva näillä viikoilla aikamoista vauhtia?

Näin muuten yhtenä yönä unta että käytiin ultrassa ja saatiin tietää että meidän vauva on tyttö. Oon nähny aiemminki unta vauvasta ja esimerkiksi imettämisestä, mutta vauvan sukupuoli ei oo aiemmin tullut unissa esille. Mulla on kuitenkin ollut ihan poikafiilikset jo pidemmän aikaa, joten saa nähdä miten käy. Mutta vielä tarvis kaksi viikkoa odotella :)

Testasin nyt muuten ensimmäistä kertaa postaamista kännykällä. Saa nähdä jos tällaisia pieniä pikapostauksia tulisi tehtyä useamminkin :)

Kivaa alkavaa viikkoa kaikille!

2 kommenttia:

  1. Itse en oo vielä raskaana, mutta usein olen nähnyt vauvaunta. Meillä joka kerralla se vauva on ollut myöskin tyttö :)

    Toivottavasti nyt olisi tärpännyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vauvaunet on ihania <3 Toivotaan teillekin pian tärppiä! :)

      Poista